Hei, Kõige tähtsam on sõita mitme autoga enne, kui ühe ära ostad. Muidu ei saa aru, mis on hea või, mis on halb. Enne ~3000 rpm ei erine auto teistest masinatest. Pärast aga hakkab toimuma ;). Kapoti all käega gaasi andes peaks ~2000rpm kandis kõrvaga olema võimalik tuvastada kepsuprobleemi. Selline toksimisemoodi heli, mis võib tunduda, kui klappide või hüdrotõukurite tiksumine. Kui viitsid võid turbo juurest lõdviku lahti teha ja näpuga lõdviku sisepinda katsuda. Kui on liigselt õline, siis turbo varsti õhtal. Suits summutist võib viidata samuti samale probleemile. Turbo ja kepsusaale probleem ongi tüüpvead. Nende remondiks pead valmis olema ka sel' juhul, kui ostes tundub asi korras olevat. Muud asjad on nagu tavaliselt. Roostetab nagu selle aja japs ikka, kõik oleneb eelmistest omanikest. Tagaosa võid täpsemalt uurida, kerge tagaveoline tihti spinni võib teha ja mõlki just tahapoole saada. Ise sõitsin aastaringselt ja ei kurda. Talvel oli automaatkastiga muidugi tegemist, sest imelikel hetkedel toimuv käiguvahetus kippus pöördeid magusasse alasse sättima ja tagaratastes liigset elevust tekitama. Manuaaliga tõenäoliselt lihtsam asja kontrollida. Jupid on kallimapoolsed, kuid õnneks on masinaid Eestisse järjest juurde siginenud ning ka kasutatud osasid on saada. Igatahes hinna ja fun'i suhe on väga korralik selle autoga :).